Nákup v: CZK / EUR

Jak nakoupit

Kamenný obchod České Budějovice:

  • Možnost parkování před prodejnou

  • Otevírací doba: Po - Pá: 9:00 - 17:30

  • Zboží označené "skladem" je skutečně skladem na prodejně

  • Nulový poplatek za vyzvednutí zboží

  • Platba v hotovosti, platební kartou nebo převodem

 

Telefonicky:

  • Mobilní telefon: +420 734 215 588

  Při objednávání zboží pokud jste nový zákazník uveďte prosím tyto informace:

  • Jméno a Příjmení popř. název firmy

  • Dodací adresa

  • Fakturační adresa (je-li odlišná od  dodací adresy)

  • Kontaktní telefon (pro řidiče zásilkové služby pro dodání)

  • Email (zde bude zaslán pouze informační Email Vaší zásilky a podací číslo, kde můžete sledovat Vaši zásilku)

  Při objednávání zboží pokud jste stálý zákazník nám stačí pouze příjmení nebo název firmy

 

Emailové objednávky:

Objednávku stačí zaslat na adresu info@prodejkavy.cz - do objednávky nám prosím uveďte:

  • Jméno a Příjmení popř. název firmy

  • Dodací adresa

  • Fakturační adresa (je-li odlišná od  dodací adresy)

  • Kontaktní telefon (pro řidiče zásilkové služby pro dodání)

  • Email (zde bude zaslán pouze informační Email Vaší zásilky a podací číslo, kde můžete sledovat Vaši zásilku)

  • Položky zboží a počet kusů (můžeme Vám zaslat pouze zboží, které je označeno "skladem" nebo počet kusů který je skladem - je li u položky uvedeno. Není- li zboží skladem, sdělíme Vám po dotazu jeho dostupnost)

 

E-shop:

VÝBĚR ZBOŽÍ 

  • Z nabídky v horním menu si můžete vybrat zboží dle značek nebo filtrace.
  • Volba měny CZK/EUR v horní sekci Eshopu. Daňový doklad pak bude ve vybrané měně.
  • Vybraný produkt vložte do košíku buď pomocí tlačítka "KOŠÍKU" nebo v detailu.
  • Počet kusů zvýšíte tím, že kliknete několikrát na tlačítko "KOŠÍKU" nebo v detailu zadáte požadovaný počet šipkami. Počet kusů můžete upravit i při dokončování objednávky.
  • Systém Vás informuje vyskakovacím oknem o obsahu košíku.
  • Pokud dosáhnete na Výhodnou nabídku množstvím, Eshop automaticky přepočítá cenu dle ceníku V7hodná nabídka.
  • Pokračujte v nákupu nebo přejděte k odeslání objednávky tlačítkem "KOŠÍK - Přejít na košík" v pravém horním rohu nebo ve vyskakovacím okně.

POLOŽKY V KOŠÍKU

  • Nákupní košík je možné průběžně kontrolovat stiskem tlačítka "KOŠÍK - Přejít na košík".
  • Položky v košíku je možno mazat nebo upravovat jejich počet.
  • Pro změnu počtu kusů v košíku zadejte počet v poli nebo tlačítky + a -. Eshop cenu automaticky přepočítá dle množství zboží v košíku, kde uvádíme celkovou cenu bez dopravy s dph.

KONTROLA A ÚPRAVA OBJEDNÁVKY

  • Máte-li vybráno a chcete odeslat objednávku, přejděte do košíku pomocí tlačítka "KOŠÍK - Přejít na Košík"
  • Překontrolujte, popř. upravte počet kusů u jednotlivých položek
  • Pro přidání další zboží jednoduše klikněte na výběr v menu nebo ikonu POKRAČOVAT V NÁKUPU– objednávka zůstane uložená.
  • Tlačítkem "SMAZAT" v košíku smažete požadovanou položku.
  • Ujistěte se, zda opravdu chcete vybrané zboží a pokračujte tlačítkem "POKRAČOVAT K OBJEDNÁVCE"

REGISTRACE NOVÉHO UŽIVATELE

  • V sekci “Přihlášení / Registrace“ v dalším kroku objednávky si můžete vybrat zda chcete objednávku provést bez registrace nebo jste již registrovaný zákazník nebo se chcete zaregistrovat pro čerpání výhod. Při registraci vyplňte všechny povinné položky a potvrďte registraci, poté Vám bude zaslána potvrzovací Emailová zpráva.
  • Registrace není podmínkou k dokončení objednávky

PŘIHLÁŠENÍ UŽIVATELE DO SYSTÉMU

  • Zadáním Vašeho přihlašovacího emailu a hesla se přihlásíte do systému a můžete již bez problémů objednávat naše produkty.
  • Pokud jste náhodou zapomněl/a heslo, stačí kliknout na "Přihlášení" dále "Zapomenuté heslo".  Zadejte Vaši přihlašovací emailovou adresu a odešlete tlačítkem "ODESLAT".  Vaše přihlašovací údaje Vám budou vygenerovány a obratem zaslány na E-mail.
  • V zákaznické administraci máte přehled o historii objednávek a naleznete zde doklady - Zálohové faktury a Faktury, které si můžete kdykoliv stáhnout.
  • Po přihlášení budou v E-shopu u jednotlivých produktů zobrazeny ceny včetně DPH, které přísluší zákaznické kategorii, ve které se nacházíte.

OBJEDNÁVKA BEZ REGISTRACE

V sekci “Přihlášení / Registrovat“ v dalším kroku objednávky si můžete vybrat objednávku bez registrace. Poté vyplníte Dodací adresu, popř. Fakturační údaje. Musíte souhlasit s Obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů pro účely objednávky. V dalších kroku je potřeba vyplnit Způsob dopravy a platby. Zobrazí se Vám rekapitulace objednávky a Vámi zadaných údajů a popř. nám můžete zaslat vzkaz přes pole „Poznámka“. Poté klikněte vpravo dole na tlačítko „ULOŽIT A POKRAČOVAT“

ZPŮSOB DOPRAVY A PLATBY

  • Zvolte způsob dopravy a platby.
  • Máte-li zájem zásilku odeslat na Výdejní místo zaškrtněte pole Výdejní místa ČR PPL a do pole Výdejní místa zadejte název města. Eshop Vám nabídne v daném městě dostupná Výdejní místa.
  • Po vybrání typu dopravy, vyberte vpravo typ platby, který Vám nejvíce vyhovuje
  • Cena za dopravu, zboží a celkovou objednávku se automaticky zobrazí v Celkovém shrnutí.

DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY

  • Pokud veškeré údaje souhlasí, odešlete objednávku kliknutím vpravo dole na ikonu „DOKONČIT OBJEDNÁVKU“
  • Objednávka je odeslána a na Eshopu se Vám zobrazí krátká rekapitulace s potvrzením o odeslání objednávky a jejím číslem.

POTVRZENÍ PŘIJATÉ OBJEDNÁVKY

  • Na Váš zadaný Email je následně odesláno automaticky potvrzení objednávky s veškerými údaji (u platby předem na účet Výzva k platbě)
  • Zkontrolujte objednávku
  • Pokud chcete objednávku změnit nebo nesouhlasí zadané údaje, ihned nás kontaktujte: Emailem: info@prodejkavy.cz nebo telefonicky: +420 734 215 588
  • Při komunikaci s námi vždy uvádějte číslo objednávky.
  • V momentě odeslání se Vaše objednávka začíná zpracovávat, o stavu expedice objednávky budete informování SMS zprávou (pokud zadáte mobilní telefon) a Emailem.
  • Zboží odesíláme zásilkovou službou PPL každý den do 16.00.

 PO DORUČENÍ/PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

  • Zboží si po doručení ihned pečlivě překontrolujte.
  • Zjistíte-li jakékoliv poškození zásilky, je nutné ihned reklamovat u přepravní služby a sepsat protokol o poškození. Viz odkazy na Eshopu v sekci Reklamace poškozených zásilek
  • V případě jiných problémů nás kontaktujte: info@prodejkavy.cz nebo +420 734 215 588

V Českých Budějovicích, dne 01. 01. 2018

© 2006 –2018 Orfeo Office s.r.o.